Návod na online platbu
V našem rezervačním systému můžete nově zaplatit pohodlně online kartou. Tato možnost vám bude nabídnuta ve 4. kroku rezervace. Stačí nechat zaškrtnutou položku „Chci platit pomocí karty“, stejně jako je vyznačeno na následujícím obrázku. Potřebovat budete svoji platební kartu, u které je nutné mít povolené online platby.
*výběr platebních metod ve 4. kroku rezervace
Číslo karty
Toto je první pole, do kterého budete muset zadat údaje. Číslo vaší platební karty najdete na přední straně karty. Je to dlouhá řada číslic, obvykle 16, které jsou často rozděleny do skupin po čtyřech pro snazší čtení. Jednoduše opíšete číslice z vaší platební karty do pole s názvem „Číslo karty“. Příklad čísla karty najdete na následujícím obrázku.
*platební karta s vyznačeným číslem karty
Doba expirace
Toto pole se skládá ze dvou částí – měsíce a roku. Doba expirace vaší karty je vyznačena na přední straně karty pod číslem karty. Nejprve zadáte číslo měsíce a pak číslo roku. Například, pokud je na kartě napsáno „12/25“, znamená to, že karta expiruje v prosinci 2025. Ukázku doby expirace si můžete prohlédnout na následující ukázce.
*platební karta s vyznačeným datem doby expirace
Bezpečnostní kód karty (CVC)
Bezpečnostní kód, často označován jako CVC (Card Verification Code), je třímístný kód uvedený na zadní straně vaší karty. U některých karet může být tato číslice součástí podpisového proužku.
*platební karta s vyznačeným bezpečnostním kódem karty (CVC)
Potvrzení
Po vyplnění všech údajů z vaší platební karty klikněte na tlačítko „Následující“ v pravém spodním rohu rezervačního formuláře. Pokud platba proběhne v pořádku, budete po pár sekundách přesměrováni na děkovnou stránku.
*snímek obrazovky z děkovné stránky
Co dělat, když se vám nepodaří platbu dokončit?
Pokud jste zadali správné údaje z vaší platební karty a po kliknutí na tlačítko „Následující“ nebudete přesměrování na děkovnou stránku, může to být z několika důvodů. Nejdříve se obraťte na svoji banku, u které máte danou platební kartu vedenou, aby vám potvrdili, že máte aktivní online platby a zároveň jste nepřesáhli limity, které na kartě máte stanovené. Pokud v tomto směru budete mít vše v pořádku, požádejte je o prověření, proč platbu nebylo možné dokončit.
V případě, kdy banka neshledá žádný problém na její straně, prosím obraťte se na e-mail našeho IT správce [email protected] s co nejvíce podrobným popisem problému a časem, kdy jste se o zaplacení pokoušeli. Pokud to bude ve vašich silách, přiložte k e-mailu i printscreeny nebo video s pokusem o zaplacení (se zakrytými citlivými údaji).